vineri, 4 decembrie 2009

Bal Mascat




Ultima activitate "deosebita" a scout-istilor din Iasi a fost Balul Mascat. La el au participat doar exploratorii.  Simona ( Simona Mica - pt cunoscatori )  a descris balul in felul urmator :
Balul Mascat de la Iezuiti a fost foarte frumos chiar daca a fost primul la care am participat. Balul a tinut de la ora 15:00 pana la 22:00. Fiecare a fost costumat in ceva, tema balului fiind “spirite de iarna” . Pe baza  acestui lucru s-a facut un concurs de costume . S-a dansat mult, s-a facut si karaoke, iar “cantaretii” erau ajutati si de ceilalti atunci cand cantecul era foarte cunoscut pentru unii.
Bineinteles ca am avut si mancare si suc, apa sau cafea.
La sfarsit inainte de a pleca am ajutat cu totii si am facut ordine prin sala in care am stat.









      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu