sâmbătă, 6 martie 2010

22 Februarie - La multi ani !

In fiecare an, pe data de 22 februarie, sãrbãtorim Ziua Mondialã a Cercetãsiei, dar 22 februarie este si data la care il omagiem pe Robert Baden-Powell, cel care este creatorul pedagogiei scout si Fondatorul Miscãrii Mondiale a Cercetasilor. Centrul nostru local a sarbatorit aceasta zi ca in fiecare an, participand la Sf. Liturghie in cadrul careia au depus promisiunea 20 de cercetasi si continuand dupa cu o agapa cercetaseasca ce a inclus in meniu cateva gustari dar si un program format in special din jocuri care ne-a mai tinut impreuna pentru inca vreo 4 ore.

 
 





O poezie faina pe care am gasit-o si vreau sa v-o dedic :

Pentru toti cercetasii cu care mi-am uscat ghetele la foc,
Pentru toti cercetasii carora le-am bagat pietre in rucsac in trasee,
Pentru toti cercetasii care au gustat din supa pe care am gatit-o in ACEL camp,
Pentru toti cercetasii cu care am impartit sala de sport la UP,
Pentru toti cercetasii care si-au rugat mamele sa le coasa badge-urile pe camasa,
Pentru toti cercetasii care m-au asteptat cand nu mai puteam urca,
Pentru toti cercetasii care au fost langa mine cand mi-am depus promisiunea,
Pentru toti cercetasii carora le-am furat eugeniile din rucsac,
Pentru toti cercetasii care s-au oferit sa stea de planton in locul meu,
Pentru toti cercetasii carora le-a fost frica de urs,
Pentru toti cercetasii care au mers cu personalul drumuri mai lungi de 5 ore,
Pentru toti cercetasii care isi jura ca si copiii lor vor fi cercetasi,
Pentru toti cercetasii care au deja copii,
Pentru toti cercetasii care au mancat branza de la stana din varf de munte,
Pentru toti cercetasii care au fost plouati in Padis,
Pentru toti cercetasii care nu suporta sa-si despacheteze rucsacul cand vin din camp,
Pentru toti cercetasii care citesc InfoScout,
Pentru toti cercetasii care si-au uitat lanterna acasa,
Pentru toti cercetasii care au improvizat o cana dintr-un pet,
....
Si pentru toti ceilalti cercetasi,
Pentru noi toti,
Va urez astazi,

LA MULTI ANI!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu