luni, 8 martie 2010

Tudor - Cercetasul lunii februarie vorbeste despre scout :


Pai in primul rand multumesc parintilor care m-au sustinut,liderilor,prietenilor din scout care m-au incurajat,multumesc vecinilor care m-au lasat sa dorm in fiecare sambata noapte ca duminica sa pot veni la scout....etc etc :))
Lasand gluma la o parte,chiar nu ma asteptam la asa ceva si multumesc mult pentru acest lucru :)

Cum a inceput scoutul pentru mine?Ei bine,din cauza unui hobby de-al meu care sta fooooaarte bine "ascuns",trenurile,s-a intamplat ca la o expozitie de trenulete in miniatura sa dau peste un pasionat care este lider in Arad.Cu ajutorul lui am facut rost de id-ul Emei,am venit la sedinte si mi-a placut mult.

Ce m-a facut sa raman?Cred ca oamenii si activitatile+informatiile care se faceau/discutau la sedinta au fost cele mai importante.

Ce inseamna scoutul pentru mine?Cred ca de ceva timp incoace,e un mod de viata,unul foarte placut si din care inveti mult lucruri,vezi locuri noi dar si cunosti multe persoane.

De cand?Pai in timp ce scriu aceste randuri imi dau seama ca tocmai am facut doi ani  scout :D

Sper sa fie si mai multi ani in continuare de scout,iar ca ingrediente pentru a deveni cercetasul lunii ar fii sa fiti voi insati :)
 Shmi :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu